ViLeverBaraEnGång!

tt vi bara lever en gång är de jag hört iaf, och varför inte ta vara på tiden, Varför inte utforska världen o dess möjligheter.
Jag borde verkligen ta tag i mitt liv, resa , söka jobb o flytta hemifrån. Frågan är när?, För jag kan inte jobba på Stadshotellet som frukostvärdinna resten av mitt liv, de funkar inte riktigt så.
Utan jag vill utbilda mig o jobba med något jag tycket är kul. Nu till en början med skulle jag vilja jobba som receptionist eller affärsbiträde.
Jag borde passa på nu, nu när jag ändå inte har något som hindrar mig att stanna kvar i Kalmar, Visst kalmar är mysig stad men jag vill till storstäderna , Jag vill helt enkelt till Göteborg! De är i Göteborg jag vill bosätta mig, skaffa mig utbildning,jobb,familj o tillbringa resten av mitt liv. Frågan är bara när?, när ska jag ta steget.
Jaaa de återstår o se.

En sak som är säker är att jag vill o kommer lyckas i mitt liv. Jag hoppas de iaf!

Nog talat om mitt liv.......

Nu ska jag fortsätta med att chilla vid datorn, bre mig knäckebröd till kvällsmat o snart gå o lägga mig. 
För imorgon väntas träning o stan, ska fika med en kompis ^^
Kanske ska inhandla lite julklappar också, Julafton närmar sig ju faktiskt! O de tkr jag om, snart åker vinterstövlarna fram, bild kmr då! Ni kommer älska mina Lårhöga skinnstövlar ;)

/ Love S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0