16 oktober 2010

Lördag idag då, sitter här o lyssnar på musik. just nu spelas : Gubben i lådan- Daniel Adams-Ray..kan nog säga att de e den låten som går varmast i mina högtalare just nu jag bara älskar den. Men Oskar Linnros går lika varmt i högtalarna han också, som sagt jag har fastnat för dom, helt underbara!.
Men men nog pratat om musik...
Tro de eller ej men har faktiskt varit ute o räfsat upp alla löv i trädgården idag inför morgondagens visning, gjorde fan de riktigt fiint, så blir riktig besviken om de är massa löv imon bitti när jag vaknar. haha.
Ne men de va faktiskt rätt jobbigt, men nu är de över, har bara dammsuga rummet kvar, sen e allt färdigt skulle jag tro.
Ska snart åka in till Ikea o Hansa city för ett besök på modehuset:), Ska se om jag hittar en NY halsduk till jackan samt en höst jacka, e alldelles för tidigt att använda vinterjackan nu för då kommer jag frysa sönder i vinter....tro mig de är sant.
Ja de va lite om dagen hittils, nu ska jag rusa , måste fixa de sista!
Ciao!!

Kommentarer
Postat av: a

HAHA "NY" :]

2010-10-16 @ 17:19:15
Postat av: The Human Condition

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-01-23 @ 16:34:32
URL: http://the-human-condition.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0