Fredagsmyyys!

Fredag idag.
Har hunnit med att göra massa grejs idag bakat,städat o shoppat.
Vaknade runt 11 tiden då blev de sätta igång att baka choklad cup cakes till kvällens fika för Hanna o hennes Mor är här på besök eftersom vi skickat iväg våra kära pappor till Malmö/ Köpenhamn över helgen.
Så just nu väntar jag på att Hanna ska sluta jobbet o komma hit!, får se vad som hittas på ikväll spontana saker e alltid de bästa.
Efter baket blev de städa rummet eftersom flyttgubbarna skulle komma hit o kolla samt att vi snart har visning igen!
Tillslut slutade dagen med lite shopping på stan, lyckades locka med mig Anton på de så blev att gå i massa affärer samt en fika hans med.
Fick med mig lite skit hem som
En Zebra färgad plånbok med märke Bozzini!
Hårspänne från Glitter!
Pumps från New Yorker!
Parfym - 212 VIP by Carolina Herrera!
Mycket nöjd med dagens köp o bjuder därför på en bild på dessa grejer:

Kommentarer
Postat av: a

har visserligen sett allt live, men här syns minsann ingenting haha xD

2010-10-16 @ 17:18:11
Postat av: maja

åh vilken vilken fin plånbok vart har du köpt den ? jätte snigg verkligen xD

2010-10-22 @ 22:19:16
Postat av: Stina Svarar:

Tack Maja :) Jag har köpt den på väskaffären som ligger mittemot HM på utsidan. Kommer inte ihåg vad affären heter^^

2010-10-23 @ 13:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0