Utgång igår, Shopping&Fika idag!

Överlevde gårdagen utan knytnäveslag vilket va riktigt riktigt skönt.
Blev en lugn kväll på km, eller lugn o lugn blev en del drinkar men lagom lixom. Massa trevligt folk ute allt från gamla klasskamrater till folk man inte sett på länge till folk man träffar oftare :).
Så tack till folket som gjorde gårdagen o särskilt tack till Hanna o Simone mina brudddzzzzz :)!

Idag sov jag länge, riktigt länge, eller tyyp bara till 12 men ändå.
Började dagen med att kolla alla program jag missat igår allt från kungarna av tylösand till Efterlyst!
Sen hörde Kicki av sig, har inte träffat henne sens vi slutade skolan så blev åka in till stan o ta fika med henne o Simone, mycket mycket trevligt varre kan jag lova:)
Simone skulle dock dra vidare sen vid 3 o träffa en kompizzz så då gick jag o Kicki först till Phonehouse för att få hjälp med min mobil som laggar sönder, men de hjälpte inte ett skit de dom gjorde-.- så de va helt onödigt. men men... Vidare till Newyorker där jag hittade ett par as snygga tighta träniningsbyxor o vidare till Gina där jag hittade världens snyggaste linne :)  and i like it!!!!!

Jag vet att jag borde låta bli att shoppa men kan av någon konstig anledning inte låta bli.
Va inne på Glitter en snabbis också o har verkligen ångest om jag ska köpa de där stört snygga armbandet eller inte, kan fan aldrig bestämma mig-.- men ngt säger mej att jag borde spara mina pengar till ngt vettigt typ UTGÅNG ;) hahahha!
Neee nu ska jag springa ner till gymmet o träna lite:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0