-2 kg ...Hur kan det vara möjligt?!?

Äntligen har jag lungnat ner mig, visst jag får mina gråtattacker då och då men har insett att jag har valt detta själv och kan inte göra så mycket åt saken.
Ska passa på att ha kul nu de sista veckorna innan Yosefine åker hem, sen tar jag de problem som dyker upp när den dagen väl är här men är 1 månad kvar och då ska vi ha skit kul !!
Punkt och slut!

Idag, har jag tvättat, strykt, vattnat blommor, bytt sängkläder o lagat mat. Allt har tagit precis hela dagen så har t.om inte hunnit äta något förrens nu. Så dagens första måltid blev Gulasch soppa om man bortser från de 2 riskakor jag åt tidigare idag.
Annars har jag inte hunnit med så mycket skulle gått till banken samt åkt till affären men hann inget av det så får bli att jag går till banken imorgon och handlar nu ikväll, för ska ändå möta Yosefine vid Bunnpris senare då hon kommer hit en sväng ikväll o umgås! Trevligt :)
Har nog inget mer vettigt att skriva, förutom att det är helt omöjligt att jag lyckas med att gå ner 2 kg under denna veckan då jag varit hemma, det är helt sjukt med tanke på hur mycket alkohol jag konsumerat o hur mycket godsaker jag tryckt i mig, men visst jag är bara glad för det!

Saknar er där hemma, Det gör ont såfort jag tänker på det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0