Alla fliickors drööm,Mängder av Skooor!

Jösses säger jag bara, vad jag varit effektiv idag. Började dagen med styrkepass sen en powerwalk på 30 min, när jag väl va tillbaka hemma så hoppade jag in i duschen o satte igång att börja städa o då va klockan ca 10.30, började med mina värdföräldrars rum samt deras 2 walk in closet o deras sko-garderob.. det tog sin lilla tid så att säga höll på med bara dessa rummen i 4 ½ timme och kan inte annat än säga att jävlar vilka skor, blev kär i flera stycken när jag satt där o plockade med dem. Hade liksom ett helt hav av skor framför mig, alla tjejer dröööm jue!
Hann även med att städa båda vardagsrummen samt deras kontor, sen gav jag upp efter att hållt på att städa 6 ½ timme, då kände jag att jag orkar inte mer och tar resten imorgon.

Ikväll ska jag sitta barnvakt, så Yosefine kommer hit en sväng för att kolla mästerkocken o  hålla mig sällskap , bra avslut sådär mitt i veckan!
Dags att byta ett par maskiner tvätt o säga Godnatt til A!!!

Kärlek till mina älskade o saknade där hemma ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0