Green Tea!

Godmorgon, Nyss skickat iväg A till skolan och slängt i ett par maskiner med tvätt.
Sitter och unnar mig en stor kopp grönt te såhär på morgonkvisten, har även dörren öppen o hör fåglarnas kvitter, vädret är bra idag, mycket bra. Bra start denna Torsdag.
Ska snart sätta igång gårdagens avsnitt av BigBrother, efter det blir de städning på högsta nivå, ska ge mig på att storstäda nedre etajse så slipper jag göra det nästa Torsdag då massa annat står på schemat!
Har även gjort upp en planering på nästa vecka vad jag ska göra vilken dag osv. Börjar redan i helgen är det tänkt då sängkläder o handdukar ska bytas ut. Man får tänka snäppet längre eftersom jag har mycket den veckan.

Kärlek till er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0