Just nu...

har verkligen haft fullt upp idag, allt från städning i 5 timmar till matlagning, handling och nu äntligen har jag en lungn kväll att se fram emot.Har bara lite disk kvar att diska upp såfort jag skrivit klart här, sen blir det hoppa in i duschen en snabbis, göra fruktsallad då jag har godisförbud och slappa framför Så ska det låta klockan 8.
En helt okej fredag med tanke på att jag är hur trött som helst efter dagens arbete, Imorgon händer det roligare grejer först blir de bort till CC för en fika ska nämligen träffa en "ny" au pair som heter Frida det ska bli trevligt! Och på kvällen ska jag hem till  bästa Yosefine och ha filmmys! En helt klart bra Lördag.
Söndag sen blir nog bara slappa ladda inför en ny vecka...kan vara välbehövligt!

Jag orkar faktiskt inte skriva mer just nu, har lite bråttom också. Kan ju meddela att idag är de exakt 2 veckor tills jag kmr, Läääängtar!
Hoppas ni får en trevlig kväll!

Såhär ser jag ut, Just nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0