Lysaker Brygge!

Sol sol & sol, Jag älskar vårvädret som är här idag, trodde först det skulle bli en  grå och trist dag som alla andra för idag på morgonen när jag hämtade tidningen var det grått, mulet o allmänt trist. Men ikke de blev fint med tiden, sådana dager gillar jag, då vår vädret kommer och överraskar en.
Hade igår bestämt med Yosefine att vi skulle hitta på något så hon tog o cyklade hit så möttes vi vid bunnpris för att köpa med oss något o sätta oss i solen, för mig blev de en Bonaqua citron -Uten Kullsyre & en nyttig Crunch, Gott!
Satt o pratade i 30-40 min innan vi började gå mot stationen, därifrån cyklade Yosefine hemåt o jag begav mig vidare för att ta en powerwalk, passade ändå på när jag var ute då jag ska sitta barnvakt ikväll så hinner inte med Joggeturen.
När jag kom tillbaka efter att varit ute sammanlagt 1 ½ timme hängde jag först in tvätten som va klar i torkskåpet o sen slängde in den sista i maskinen.

Nu har jag precis styrketränat dagens första styrkepass , gör det andra sen ikväll.
Men vädret lockar, så funderar på att bege mig ut på en joggingtur iaf, lite extra träning skadar väll aldrig;)Uppdaterar bloggen senare så ni lär få veta om den blev av eller ikke.
Dags att bestämma sig, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0