Mängder!

Kom precis in efter har gått en promenad till affären, var tvungen att handla lite så jag har till resten av veckan samt till jag kommer tillbax efter varit hemma sen, är inte det roligaste att behöva gå o handla med en gång kanske.
Så handlade behövliga grejer som fil,mjölk, juice,frukt, bröd, leverpastej, nötter, russin, creame fraich ja sådana där bra att ha grejer.
Märks att det är dyrt att leva själv + att Norge är ett så sjukt dyrt land, Men de e bara att betala o se glad ut för mat måste man ha!
Sen måste jag bara nämna att jag fick besked om vad jag fick i skatteåterbäring och tänker inte säga de här men vi pratar mängder av pengar, helt galet lycklig!

Ha de!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0