OperaHuset o Friday´s!

Godkväll, har haft en toppen Lördag!
Började med lite arbete och så som jag nämnde tidigare, sen vid 2 tog jag på mig mina High Heels för första gången här i Oslo o vårjackan o begav mig bort till bussen för att åka in o möta Yosefine o hennes kompis Johanna, super trevlig var hon! När de väl mött upp mig gick vi bort mot operahuset o gick upp på taket, utsikten var helt fantastisk, hade tyvärr inte med mig kameran, men kommer besöka stället flera gånger så det kommer bilder. Satte oss en stund o njöt av solen innan vi promenerade vidare till Arke brygge, den biten vi gick där fick vi en jävla bra träning på då det va rätt långt.
Väl framme vid arke brygge tänkte vi besöka Friday´s men det var så sjukt mycket folk, är jätte populärt där när det är fint väder men det var 1 timmes väntetid för att få bord så vi bestämde oss för att promenera vidare till Karl Johan o det friday´s som låg där, mycket bra val då vi fick bord med än gång!

Vid halv 7  begav jag mig hemmåt o nu sitter jag är iklädd i mjukisdressen o ska strax sätta mig framför tv:n o ta kväller men först blir det fixa o dona lite med tvätten.
Och jag läängtar galet mycket tills Tisdag/Onsdag har inte bestämmt dag ännu men någon av dessa dagar ska jag o Yosefine till CC för att köpa SHORTSEN jag hittade på stan idag, jag är helt f*cking jävla käär om man får säga så, men dom är såå Miiig o såååå Snygga! Bild kommer såfort jag äger dessa underbara shorts!
Nej dags att lugna ner sig!

Kärlek ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0