Oslo & Tv Mys!

Goddagens, Söndag vilket innebär 5 dagar kvar till jag kommer, längtar en hel del nu kan jag säga.
Idag har jag tagit en ordentlig sovmorgon, tränat o varit inne i Oslo för en fika med Emilia, blev MangoYoggi o vatten för min del, Gottigt var det.
Kom precis hem därifrån, och kan inte säga annat än att vädret fortfarande är på topp, så pass varmt att shortsen fick åka på idag. De gillas!
Ska snart laga lite mat tänkte jag, blir nog havregrynsgröt som står på schemat idag, eller cous cous, kan inte riktigt bestämma mig, men väntar ett tag med att äta...

Ikväll händer det inte så mycket ska kolla Jobbjägaren mellan 7-8, sen Stockholm - Båstad mellan 8-9 och vid 9 börjar livsändningen av Big Brother, Söndagarnas höjdpunkt , eller vad säger ni ;).
Så blir en kväll med mys framför tv:n men ska hinna träna o äta mat innan så dags att sätta fart!

Kärlek, Från Mig Till Er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0