Pic...

Puh, har verkligen inte haft tid för bloggen idag, har gjort allt det sista idag som skulle göras av den stora vårstädningen, slet i 6 timmar idag igen och det första min värdmamma säger när hon kommer innanför dörren är: Gud vad fint du har gjort det! Då blir man glad ska jag säga er =)
Har även hunnit med lite små sysslor som vattna alla blommor, ställa toarullar på alla toaletter, tömma alla papperskorgar samt tvättat o strykt upp det sista. Flitigt helt enkelt!
Matlagning o duschning av A har också hunnits med samt barnvakt ett par timmar som spenderades med att ta flumkort, barntv o frukt.

Så nu är allt klart så imorgon bitti behöver jag bara gå upp, packa ner nessecärren , fixa matbox till A o skicka iväg henne till skolan. Sen är det bara för mig att bege mig mot bussen o mot Göteborg som är första stopp där jag ska spendera ett par timmar med bästa Hanna innan tåget går vidare mot Kaalmar! L.Y.C.K.A!!
Nee dags att hoppa i säng o kolla gårdagens avsnitt av Biig Brother!

Tur att A är så söt o räddar bilden, jag visar kanske inte min bästa sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0