Shorts,Linne & 24 grader!

Ska verkligen inte klaga på vädret idag. 24 grader, klar blå himmel och sjuk hetta. Ska man hitta något fel kan de nog vara blåsten, men jag tyckte bara det var skönt när det fläktade lite.
Spenderade de tidiga timmarna på förmiddagen åt att storstäda nedre etajse, byta sengetøy i A säng , bädda sängar och tvätta.
När allt detta vart klart tog jag på mig shorts o linne o gick jag ut på verandan och spenderade de närmsta 2 timmarna ute i solen men en god kopp kaffe och en bra bok. Fler sådana dagar till mig tack!
Har äntligen fått ännu mer färg, sket i att smörja in mig då jag aldrig blir röd + att man blir brunare snabbare då också, och här har vi inte tid med att vänta, det vet ni som känner mig tillräckligt bra ;)

Nu i eftermiddag har jag styrkt all den tvätten som jag tvättat idag utom skjortorna, då jag helst väntar med dom till helgen, Vet att jag kommer ha lite dö tid i helgen och istället för att sitta o inte göra någonting är de bättre att stryka skjortor för det tar sin lilla tid för mig då jag är sämst på att som ni vet vid detta laget.
Har även fått i mig lite mat blev cous cous,ärtor o dillsås som middag, Hur gott som helst var det, jag kan laga god o nyttig mat om jag bara lägger lite energi på att.
Annars har jag nog inget mer att berätta förutom att Yosefine tittar förbi en sväng ikväll, Trevligt med lite sällskap!

En bild från dagens steekiga stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0