Solen dök upp från ingenstans..

Kom precis in efter varit ute och gått 30-40 min ute i Lysaker, passade på när solen ändå var framme, det blev liksom helt plötsligt sådär jätte fint väder innan va det grått/mulet o allmänt trist o nu steg tempraturen o solen lyser från klar blå himmel. De kallas vår!
Har spenderat hela dagen åt tvätt, tvätt o strykning samt lite mangling gör resten imorgon för annars har jag inget att göra imorgon då det är en styrk/tvätt dag.
Fick min första lön idag också, kan ju meddela att de inte va helt fel, känns underbart att ha lite pengar att spendera när jag kommer hem till kalmar för att träffa min fantastiska familj o mina underbara vänner<3

Ska snart börja med maten, idag är det pannkakor o tomatsoppa som står på schemat, Madelene kommer hit med A o hennes kompis vid halv 5 då vi 4  ska äta, sen blir de lite barnpassning en stund innan jag ska natta dom små jentena och sedan efter de vänta på att min värdpappa kommer hem o tar över barnpassningen så jag kan ut o springa dagens andra joggetur!
Ser ut att bli en lungn men bra Måndagskväll!

Dagens outfit:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0