Träning o Skype!

Dåså, kvällen har varit lite sisådär..Kan inte förneka att hemlängtan har stått högt upp på listan i eftermiddag/ikväll, så kände att jag behövde ladda om så bestämmde mig för att ut o springa yttligare en gång idag så kom precis in från dagens andra joggingtur, va riktigt skönt o känner mig mycket gladare igen.
Ska snart köra dagens 3dje styrka/kondition o förbränningspass också, så är denna dagen helt klart en av de bästa på länge.
Träning är det bästa som finns.

Kan ju passa på att berätta att jag annars inte har gjort mycket vettigt har ätit en bit mat blev som jag skrev tidigare cous coussallad med grovt rågbröd till, mycket gott.
Ska unna mig en frukt o frysta bär ikväll medans jag kollar Big brother live klockan 9 på webbtv:n och efter det blir de kolla på Bachelorette Sverige riktiga höjdar program vettni , haha!
Det är väl så ungefär min kväll kommer se ut, ska skypa med bästis Simone vid ca 20.30, gud vad jag saknar dej ungen alltså!
Min kväll se ut att bli en bra söndagskväll, Hoppas er blir lika bra!

Här får ni en dagens outfit bild från tidigare idag, Ny jacka på bilden från H&M, I lööve it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0