Waterloo!

Nyduschad, nytränad o nyfixad känns underbart!
Känner mig glad, allt känns som de går åt rätt håll och socker suget har nästan försvunnit helt nu, visst de kommer ibland men då ger jag mig bara fan på att jag ska klara de o käkar en frukt istället.
Lycka stavas det!
Annars, skypade med mamma förut och hon har varit o hämtat min Jumpsuit som jag vunnit på en auktion på tradera, kan inte säga annat än att den va skit snygg o längtar verkligen till jag kommer hem och får använda den. Har även fått hem min bikiniworkout Dvd och mina smycken jag beställde, beställde 1 armband och 1 korsörhänge. Längtar verkligen till att få använda!
Som ni märker är det mycket som är bra just nu, och det känns fantastikst bra.

Annars, ska snart laga dagens middag blir en cous cous sallad med lite nyttigheter och givetvis vatten till det, har börjat dricka sjukt mycket vatten, detta är min 3dje flaska jag dricker nu.
Kan säga som så att jag hatade vatten innan nu fullkomligt älskar jag det.
Nee har inget mer vettigt att skriva!

Bild på min jumpsuit jag vann:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0