Effektiv.Måndag.Sista.Veckan.

God förmiddag!
Sitter här med förmiddagskaffet, de bästa kaffet på dagen om ni frågar mig. Har varit effektiv denna måndag, har redan hunnit med att Mangla sängkläder, vattna alla blomster, Tvätta,stryka, bytt handdukar, veckohandlat till mig, packat upp matvaror som lasse kom med, bytt vatten på Betina(agnes fisk), duka bordet inför middagsbjudningen ikväll, plockat undan i köket åt cateringfirman som dyker upp senare, plockat ur diskmaskinen, tvättat fönster, tvättat alla krukor.
De där kallar jag bra jobbat på bara 4 timmar! och har bara ett fåtal grejer kvar, lite tvätt, blommster dekorera inför middagsbjudningen, stryka de sista, laga mat o hjälpa Agnes med läxor när hon kommer.
Som sagt la rätt mycket på schemat idag så jag kan ta de lite lugnare tisdag o onsdag innan storstädningen börjar av huset i slutet av veckan. Tänker lämna de riktigt fint nu, o allt ska vara tipptopp. Precis som de var när jag kom.

Ska fortsätta lyssna på musik, svara på viktiga mail o slå in paket nu!
"pusS o smeK"

Vem ska få detta fina paket tro? Jo de vet jag, men inte nI!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är till mig! :D:D:D

2011-08-22 @ 12:31:29
Postat av: Stina Svarar:

Hahha ja vem vem :O

2011-08-22 @ 14:21:29
Postat av: Sanna

Haha va? :P

Till mig sa jag ju :D

2011-08-22 @ 14:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0