EnBraStartPåDagen!

Det var väldigt skönt att ligga i sängen idag på morgonen vill jag lova, just bara för att jag lovat mig själv att börja dagen med en morgonpromenad! De bästa utav allt var att jag faktiskt inte behövde vakna utav klockan som ringde utan vaknade faktiskt av mig själv halv 9.
Låg o drog mig en stund men kvart i 9 blev de stiga upp ,hälla i sig ett glas citronvatten o på med träningskläderna. Och ut gick jag o befann mig där 30 min, fy fan vad skönt o uppiggande det var.
Nu sitter jag här tillbaka kommen o nyduschade smaskandes på min efterlängtade frukost. Idag stod de Fil,Musli, Leverpastejsknäckebröd o Te på schemat och det är väldigt gott o sunt vill jag lova er!
Nu efter frukost blir de ut i trädgården för att arbeta lite sen får jag se vad jag gör av restena av dagen, hörde ryckte om att de skulle regna i eftermiddag.That sucks!

Ne dags att återgå till frukosten:)
"pusS o smeK"


Blev en nyttig o smarrig frukost på de Ja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0