Godmorgon , 07:51

Godmorgon!
Sitter här, relativt nyvaken o väntar på att familjen ska käka klart frukosten så jag kan börja jobba. Agnes ska åka vid halv nio men innan dess är de påklädning,tandborstning och sånt som behövs göras.
Idag tänkte jag ägna mig åt att tvätta o stryka. Kanske får någon mer arbetsuppgift annars har jag en rätt lugn dag framför mig möte på banken klockan 1 bara. Annars inget. Och isf blir de polisen idag, hade fullt upp igår så de hamnade lite vid sidan om.
Men först o främst blir det en PW utan musik-.- .Bitter. innan frukosten.
Ieftermiddag/kväll ska jag sitta barnvakt, trevligt! Desto mer tid med Agnes desto bättre. 12 dagar kvar bara..

Nu låter de som dom börjar bli färdiga där uppe. Så måste kila.
Vi hörs senare.

Pigg tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0