Helt fucked up!

Helt jävla slut o klockan är liksom bara 2!
Har precis ätit lunch, köttfärsbiff o majs blev de. GottGott!
Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen, känner att jag absolut inte kan rensa mer ogräs idag då 4 rabatter får räcka för dagen o fingrarna är helt fucked up! Skit ont har jag och klarar knappt o skriva på datorn. Suck...Hoppas det går över till imorgon igen, vill som sagt bli klar så fort som möjligt för att kunna slappa resten av dagarna. Har nu 3 rabatter kvar har gjort 5 redan på två dagar. Dock är dom rätt stora dom jag har kvar så får bli en om dagen. Sen vet man ju aldrig hur vädret blir heller, men hoppas på fint de närmsta dagarna iaf. Speciellt imorgon då planen är att spendera eftermiddagen på langeöyene med Magnus =)
Aja, totalt onödig crap jag drog upp därja!
Nej nu blir de duschen för att fräscha till sig , sen tror jag nog allt att jag beger mig bort till SollenrudStranda o lägger mig o läser samtidigt som det jobbas lite på färgen! Hoppas att vädret håller i sig också bara.
Död, dödare Stina..

"PusS o smeK"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0