Kaffe.Arg.Tack!

Sådär nu var jag hemma från Majorstuen och allt de där.
Började med att gå direkt till Politistation där jag fick svaret: De finns ingen inne så du får göra de över internet. Tack för den hjälpen-.-Suck!
Begav mig vidare till United bakeries där jag mötte upp Emilia o Rakel , tog en latte o satt  o snackade ett bra tag till jag kände att jag var tvungen att börja bege mig hemåt för att hinna med lite sysslor såsom mat, tvätt o stryk innan barnen kommer hem.
Jag tog sällskap med Emilia hem genom frognerparken o hoppade på bussen borta vid Thune så gick 20 min promenad istället för att åka buss den biten. Stolt tjej!
Nu sitter jag här o har sjukt ont i fötterna, har precis fått i mig lite lunch , kött o grönsaker! MUMS. Ska alldeles strax ställa mig o blanda pannkakssmeten för vid halv 4 ska maten vara klar, om en timme så att säga.

Fick ett sms när jag satt på bussen innan också att min telefon har fyllts på med pengar så vill  bara tacka mina underbara föräldrar för ni fyllde på mobilen till mig nu i sånna här bittra stunder. Ni är så bra och jag älskar er massor <3
Nu ska jag fortsätta med mitt! "pusS o smeK"

O NU BLEV JAG LAGOM SUR PÅ MIG SJÄLV NÄR JAG INSÅG ATT SIMKORTET INTE SATT I KAMERAN O BILDERNA JAG TAGIT IDAG INTE KAN LÄGGAS TILL HÄR-.- Klantigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0