Rabatterna är färdiga. Stolt tjej!

förbannat stolt!
Rabatthelveterna är klara. Äntligen. Fingret mår inget bra, men jag mår bra över att jag lyckats. Så de så!
Nu har jag bara en stor hög med tvätt som ska strykas innan jag tar helg. Först blir de duschen, håret måste hinna bli lagom okej innan de är dags att börja fixa till sig ordentligt med smink o annat sådant vettigt för att vara snygg ikväll. Naglarna måste också målas. För tillfället är dom Rosa, men eftersom jag tänkte ha röda läppar ikväll får de röda lacket åka på idag.
Och jag lär bli så tråkig ikväll att jag kör min nya skinnkjol från H&M ikväll igen, men man kan ju inget annat än älska den. Men för att variera mig kör jag denna gången svart linne o röda läppar istället för vitt linne o rosa läppar som sist. Det ni!
Ne nu måste jag lägga på ett tempo, Sandra kommer med bussen halv 5 då ska vi först ta min vinmonopolet oskuld o köpa lite alkohol samt inhandla tacos grejer. I LÖööve taacos @ Friday´s!
Dags att pysa, ska hinna en hel del innan detta.

"pusS o smeK"

fina rabatter. jag vet huset är snyggt med. Men de är vardag för mig nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0