Sluta gnäll flicka!

Satans myggor.
Har myggbet överrallt.O de kliar inte lite. Är nog allergisk. Satan!
Sitter o deppar över min telefon, orkar inte köpa en ny, men måste. Har 1000 andra grejer jag hellre köper. Ett jobb nu. JA TACK!
Höst skorna är iaf klara. Har 2 par boots hemma redan + mina äckligt snygga overknee stövlar. Sen är de 3dje paret boots beställda o påväg hem nu också, de är lycka!
Men har en hel jävla lista på saker. Bara tanken på att jag snart kommer hem o är arbetslös gör mig skrämmande, jag har inte varit arbetslös sedans studenten. THAT SUCKS!
Borde inte tänka så mycket, bara hålla tummarna på att de mesta löser sig o att jag får lite pengar att de går på försäkringen att  telefonen blev snodd.
Måste in till Polisen imorgon. Ordna med papper o sånt. Orkar jag? nej ..Men måste!
Ne ska sluta fundera, o se allt lite positivt istället. Saken blir inte bättre av att sitta o gnälla. eller?

Är barnvakt. Måste springa o kolla till Agnes.
Ciao!
"pusS o smeK"

Shortsen på nära håll till er som önskade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0