Seg söndag.

Så satans duktig jag här.
Har under de senaste timmarna både hunnit med att städa min lägenhet, äta middag, göra klart presenter o planera veckan som kommer.
Mitt schema är rätt fullspäckat i veckan, då mycket ska göras o många att träffa o säga hejdå till. Funderar på att dra ihop något på Lördag kväll, kanske gå ut o käka alla de jag umgås med mest. Tja vi får se vad folket har lust till, något ska göras ialla fall.
Åter till nuet.
Sitter o funderar på vad jag ska göra ikväll, går inget bra på tv:n alls o regnet öser ner så ut o gå kan jag inte heller göra. Datorn har jag tröttnat på o mat har jag ingen, o alla affärer är stängda. Låter inte som en bra kväll, men lär förhoppningsvis somna tidigt.
Imorgon börjar Agnes 2:a klass så hon är super glad idag, vilket jag kan förstå. Det är stort att börja 2:A klass. Nej dags att hoppa in i duschen, känner mig ofräsch..

Bild från gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0