Festligheternas Helg!

Oups!
Bloggen har kommit lite i efterhand just nu. Har haft en helt magisk kväll med utgång både Fredag Lördag. Kan ju säga som så att de va mina första utgångar i Oslo o fi faan vad roligt jag hade.

Fredags:

Började med att Sandra kom hit vid 3 tiden då gick vi nästan direkt o handlade tacos, gick hem hit igen tog de lungt ett par timmar innan vi började med maten, fixa drinkar o fördricka.
Maria ringde precis då vi skulle sätta oss o käka o ville mer än gärna hänga på ut, då hon planerat o köra en nykter kväll tog hon bilen hit o sen blev de sminka henne, sminka oss själva o snygga till oss ordentligt helt enkelt. Efter att jag o Sandra hade druckit cider efter cider o vin efter vin blev hon givetvis också sugen på att dricka, så vi hoppade in i bilen körde ut till Sandvika o hämtade massa dricka, åkte tillbaka hem hit såg tll att hon svepte i sig de mesta innan vi runt 11 begav oss mot stationen o bussen.
Var inne runt halv 12, då va menningen att gå till Yatzi men de visade ha sig stängt så blev traska vidare, mötte massa trevliga svenskar på vägen , tappade dom senare.  Vi stannade även hos ett par polacker som stod på Karl Johan o sjöng o spelade o fjollade oss lite haha, sen mötte vi Mange o begav oss till Hard rock café. Där blev vi kvar hela kvällen också o satan i gatan vad kul de var! Blev en hellyckad kväll i Fredags, de vill jag lova. Slutade med att jag Maria o Sandra deckade hemma hos mig vid halv 5 på morgonen....
Denna kväll slutade med att jag fick de nya namnet Posh Spice, då en norrman körde den sämsta raggningsrepliken ever som löd: Du tjejen, är de du som är Posh Spice?.. Hahha den hade vi roligt åt länge vill jag lova....

Lördags:

Vi vaknade runt 9 tiden, upp snacka massa om gårdagen, slappa, käka huvudvärkstabletter o vid 1 begav sig dom vidare o då va egentligen meningen att de bara skulle hem o duscha o fixa sig för att vi sen skulle in till Oslo o secondHand shoppa med Micaela. Men då Sandra var på att gå ut ikväll igen så kände jag att jag kunde inte både åka in o shoppa o spendera massa pengar denna kväll så bestämde mig då för att skippa shoppingen o gå ut istället.
Mange dök upp runt 3 tiden då vi solade o hade oss, flickorna dök upp vid 7 tiden, då blev de fördricka ..Denna kväll åkte vi in lite tidigare till Oslo då vi skulle ner på ett ställe på Aker Brygge o de brukar bli väldigt fullt snabbt så vi va inne runt halv 11 tiden, pakerade begav oss till Åpenbar och de va sjukt lite folk när vi kom så Maria o Micaela drog vidare , medans jag o Sandra stannade kvar vilket vi gjorde helt rätt i då de kom massa trevliga pojkar senare , blev drinkbjudning o allmänt trevligt sällskap av dem norrmännen! Kan inte säga annat än denna kväll blev grymt jävla bra, nästan snäppet bättre än Fredagen o den va äckligt lyckad!
Även denna kväll  slutade med aatt jag o Sandra deckade hemma hos mig halv 5 imorse.

Söndag:

Hängt med Sandra hela dagen, slappat, ätit mat o fixat alla bilder från helgen.
Nu blir de kaffe!

Bjuder på två bilder från helgens bravader! Ni finner alla andra på min FB!
Maria, Jag o de spelande Polackerna!


jag o Sandra! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0