Godmorgon , 09:20

Godmorgon...
Mysigt bra väder ute idag....INTE DIREKT. Blåst, regn o bara allmänt äckligt.
Ligger fortfarande kvar i sängen,snorig hostig o allmänt hängig. Vill verkligen inte gå upp idag, men måste. Jobb väntar mellan 10.30- ca 15.00.
Dagen i övrigt bjuder på mysigheter! När jag kommer hem från jobbet blir de julgodis bakning, pepparkakshus fix o allmänt mys med familjen. Kvällen bjuder på julbord och hur gott blir inte de!

Ja jag kan inte säga annat än att jag har en väldigt bra dag framför mig med lite mysigheter o godheter.
Hoppas ni får en lika bra helg som jag. En sak till! EN vecka kvar till julafton, Mums:)
Dags att flyga in i duschen, frukosten står snart serverad!
TRÖTT CHEEEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0