Godmorgon, 09:44

Godmorgon!

Ligger här nyvaken, sjukt jävla trött o en cp hosta som vägrar att ge sig. Hatar det..
Snart dags att stiga upp, måste hinna duscha o sånt skit innan de e dags för jobb. Har extra öppet hela denna vecka också så vet inte hur länge det blir jobb idag faktiskt. Till 6 kanske? Vi får väll se...Ska iallafall köra ett fantastiskt grymt träningspass ikväll det är en sak som är säker.
I övrigt händer inget särskilt idag, blir väll de vanliga antar jag, mitt liv är väldigt enformat för tillfället..Men snart så hoppas jag på att kunna flytta och slippa den här skit stan.

Nej nu är de dags att gå upp, slänga i sig lite frulle, duscha o göra sig iordning. Måste hinna köpa en kaffe av marcus innan jobbet. Den kaffen gör min dag så att säga.
Ha en bra Måndag, 5 dagar till julafton o vart fan är snön?
PussoKram

Saknar Norge, saknar vännerna där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0