Livet är väldigt bra just nu!

Godkväll. ÄR HEMMA EN ONSDAG, HÖR O HÄPNA!!!!!
Sitter av någon anledning på golvet med en kopp hemmagjord varmchoklad i handen. Riktigt gott vill jag lova, dessutom mycket nyttigare! Recept finner ni nedan av detta inlägg.

Dagen har varit grymt bra. Vaknade äckligt tidigt i en magisk säng på Kaggensg. det ni! Redan klockan 06.15, mötte upp mamma utanför malkars o körde ett 40 min långt konditionspass, skönt som fan var det. Åkte hem, duschade, åt lyxfrulle o begav mig till körskolan o möttes av en körskolelärare som säger: Har inte du körlektion imorgon.? Då slår de mig..visst faaan de va denna vecka de va flyttat ja.. Men tur som jag hade så var han ledig så blev av iallafall. Motorväg idag, inget kul ... Gillar inte att köra snabbt, inte riktigt min grej.
Väl klar med det fick jag beröm för min förmåga att vara en bra bilförare o ha bra koll på övrig trafik, det ni!!!
Hemma igen, drack kaffe, begav mig ut på stan köpte ett par julklappar innan jobbet, började jobba halv 11 och sen flöt de på som vanligt.... Spred lite Onsdagsglädje o roade Chrille som vanligt. Grym är jag!!
På lunchen blev de hem till mamma som var ledig idag, o bäst som hon är hade hon maten färdigserverad, så slängde i mig den o begav mig till stan för att köpa yttligare lite julklappar.
Tillbaka på jobbet blev de återigen glädjesspridning o besök av stilig kille i kavaj! Det ni..

Nu sitter jag här, tröttare ,hostigare o snorigare än någonsin..... Bläääääääää

Puss o Gos! Tack för ni kikade in!

Varmchoklad:

2 tsk kakao
2 tsk vanlijsocker
1 dl vatten
En skvätt mjölk!

Värm detta på spisen!
Smakligt drickande;)

You make me smile.. You make me happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0