Goood shit!

Sämst. Verkligen helt sämst på att göra pepparkakshus, så tänker inte ens visa er resultatet. Pinsamt dåligt....
Har haft en bra dag i övrigt, stan med mina fina tjejer Agnes o Sara stod på schemat o bjöd på mycket skratt o roliga felsägningar så att säga. Grym dag!
Slutade med julklappsinslagning, matlagning, monopolspelande med mor o far o ja jag behöver inte ens nämna vem som vann, för de vet ni ju redan att jag gjorde. Kung!
Hur som helst.....

Sitter nu o funderar, tänker o vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Vet vad jag vill, vet att jag är säker. vet ingenting...Sinnessjukt förvirrad.
Dör lite av stress, förkylning o irritation.

6 månader av träning, resultat o en grym kropp ska formas! Mattias , ‎‎Let the game begin!
Tävlingen går ut på att se vem som lyckats bäst under dessa månader.  GRYM IDÈ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0