Kväll, snart natt...

Kväller....Snart natt.
Glömde blogga igår, ber om ursäkt för det! Eller ja jag hade helt enkelt inte tid. Jobbade mellan 10.30-18, hem , göra sig iordning o invänta sina finaste o sen en grym utgång på det.
Kan inte säga annat än att vi gjorde en kunglig entré..Med stil må jag säga.
Tackar för en fantastiskt bra kväll alla braiga människor <3

Idag...
Vaknade 9 med sminket utkladdat över halva ansiktet, hoppade in i duschen, glömde borsta håret sprang iväg till jobbet rufsigare än någonsin men lika glad för det.
Möttes av en rätt road Andreas efter gårdagens shot tvång av MINTU. Haha!
Hade hur som helst lika trevligt som alltid annars, grymma arbetskamrater, inget snack om saken.
Slutade 18...
Sprang på stan o fika med Simone en sväng, mysigt! Sedan umgås med annan kåååmpis o sedan hem till fina familjen o fika samt slå in de sista julklapparna , Bra dag helt enkelt!
Nu är jag stört jävla trött, dags att sova.

2 dagar kvar gott folk!
I år är jag generös med julklappar o generös med priser, det ni! Å vad jag längtar till att se alla bli stört nöjda:)
PussoNatt!

Mina paket jag ska gee booort! Fin fina.

Toabilden som Sara bara älskar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0