From Sweden To Norway!

Då va de klart, har fått brevet idag från min värdfamilj.
Jag lämnar Kalmar den 4 Mars för en lite tripp upp till Göteborg och hälsa på underbara bästaste saknade Hanna. Sen den 7 Mars tidigt på morgonen åker jag vidare med flyg/tåg eller buss till Oslo.
Åhh jag är så sjukt spänd och förväntansfull, och för er som inte vet de är de Au pair jag ska jobba som i  Norge hos en väldigt trevlig familj(Vilket är de intryck jag redan fått) efter ett telefonsamtal:)

Så snart jag får nytt nr o sånt lovar jag att meddela er detta.
o jag vet att jag e sjukt dålig på uppdatera men har haft super mycket att göra sista tiden, och har massa annat kvar att tänka på..Måste handla massa grejer, planera, jobba, säga hejdå till mina älskade vänner (Blir tårögd så fort jag tänker på att lämna dem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0