Internationell Blogg!

jag måste skryta lite faktiskt, men som ni vet har jag fått en hel del besökare rätt många faktiiskt vilket jag e lite stolt över, men nu är jag riktigt stolt, min blogg har på något sätt lyckats blivit internationell o har läsare från Australien, England o Tyskland, de är inte alla som har!
Dom berömmer mig för en snygg Design, snyggt upplägg av bloggen o bra innehåll, Detta är något jag uppskattar en hel del. O då undrar ni säkert hur dom kan förstå, jag har fått förklaring att dom tydligen kopierar de jag skriver o översätter till deras språk...De är rätt coolt! STINA WANNBE INTERNATONAL!

Ska kanske skriva alla mina inlägg på både Svenska o engelska i fortsättning. Dock är jag sämst på engelska men ska nog kunna få ihop allt någonlunda okej, övning ger färdighet!!!

Nee nu har jag skrytit klart för ikväll//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0