Marabou:O?!?

Jag har precis gjort något dumt, jag har tryckt i mig massa choklad, vilket inte är bra alls, mycket mycket dumt må jag säga, men jag får träna bort den imorgon då jag faktiskt va tvungen att få i mig lite gott, ibland får man unna sig själv de. Och så va de jätte länge sen jag åt godis en vardag(A)
Aja....Nog om Choklad!

Idag har jag jobbat , Som ni vet jobbade ju Eva åt mig igår så då tog jag hennes pass idag. De gick bra som vanligt hade inte överdrivet mycket idag vill jag inte påstå.
Efter jobbet blev de snabbt hem o göra sig iordning för att bege sig vidare till folkuniversitetet där jag hade möte med jobbcoachen o så vidare. Fick lite information och skulle fila lite på Cv:t o det personliga brevet...Ska nu träffa dom varje Måndag,Tisdag och Torsdag framöver och hoppas på att snart få hitta ett nytt jobb, iaf inför sommaren.
Vi får se hur de slutar, men på Lördag är det iaf 5000jobb grejen på Kalmar slott, de ska jag gå på!

Nee har inget mer att skriva Ha de bra//S

Gjorde ett collage :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0