OjOjOj!

Jag har inte haft tid att blogga, haft fullt upp!
Igår va de först jobb mellan 05:30-14:00 , sen snabba ärenden på stan o hem. Blev att sova en timme dock borde jag aldrig gjort de då jag fick stressa ihjäl mig när jag vaknade för att hinna bli klar i tid!
Vid 20 över 6 kom Jocke o hämtade mig sen åkte vi vidare för att hämta "Vodkan" själv alltså Calle..han hade med sig typ 3 lite vodka, o sen va de full fart mot Kåremo där Doglas hade sin 20 års Fääääääst!
Vi va först av alla men tillslut dök de in mer o mer folk o vi va runt 31 st, De va en stört grym o rolig fest så tackar Doglas för han lyckats bra med den :).
Jag sov även där också o vi somnade runt 4 tiden typ, o vaknade av den där förbannade solen vid 9.

Messade min kära mor o bad henne komma o hämta mig vid 10 för jag skulle jobba 2 timmar idag då Eva tog förmiddagen eftersom hon förstod hur gärna jag ville gå på denna festen. Så är jätte tacksam :)

Mamma ropar galet att vi ska upp till hennes jobb en sväng nu, bäst att lyda!!!
ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0