Sliten flikka som skriver!

Då va ännu en arbetsdag över, va mycket att göra idag o kändes som en dag då allt skulle gå snett.
Men gick i stort sett väldigt bra, Sofie gjorde typ de mesta, kändes som jag inte gjorde någonting. men jag är sliten, riktigt sliten:/
Jobbar imorgon o Lördag,Söndag också, vilket gör saken sämre då jag vet att de kommer bli 3 helvetes dagar för jag kommer va helt slut redan efter imorgon då de är sjukt mycket att göra.
Men de är bara att bita ihop o se glad ut. Men som ni hör jag är utarbetad-.- vilket sliter på min hälsa o ork till att göra saker o ting skulle verkligen behöva unna mig en utlandsresa just nu......

Men jag är som sagt glad att jag har jobb, är sjukt glad över de men att jobba vardagar o helger o gå upp kl 4 på morgonen de är inte hälsosamt alls, usch, jag mår dåligt...Hade behövt en helgs ledighet, de hade vart skönt o de då va..... MEN MEN THAT`S LIFE!

Nu ska jag draaaaaaaa ha ett bra Liv, vi hörs senare//Pusss <3

JAG SOM LITEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0