"Sööööndag"

Gaah nervös, nervös som tusan.....Usch ser iinte fram emot morgondagen :/...
De e då jag kommer göra en människa väldigt ledsen, jag hatar att göra människor ledsna.. Mår så fruktansvärt dåligt över att Sanna är så ledsen över att jag ska åka , Buhu! Men glad aatt hon stöttar mig o tror på mig :) Tack bästis <3

Hur som helst idag har jag jobbat mellan 05:30-12:00 sen kom Sofie o bytte av mig för jag skulle vidare till farmor o farfar, Tack för de:).
Vi fick smörgåstårta o marängtårta hos F & F för farmor fyllde år idag, så Grattis till henne!
Kom väl hem för en timme sen ungefär, nu ska jag fortsätta deppa över dem jag kommer sakna så sjukt mycket när jag sticker :'/
Fööörlåt...Men de här är något jag verkligen vill!!


Har gjort om i rummet laddar upp bilder senare om kameran vill laddas klart det vill säga
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0