11.01.09

Kom inte på någon särskilt bra rubrik så fick bli denna tråkiga..
Sitter i min soffa, nyduschad o i högtalarna spelas Jay Smith -Like a Prayer, vilket är låten har gör grymt bra. Han är ingen större favorit då han tog droger när han medverkade i idol o va otrogen mot sin flickvän, vilket jag har svårt för att acceptera.
Men men han sjunger som en gud o de kan ingen annan säga något annat om...
Blir snart upphämtad ska iväg o träffa lite vänner, ska bli trevligt.

I övrigt har jag inte gjort så mycket idag, jobbade mellan 05,30-14.00 va sjukt mycket att göra på jobbet idag, nästan för mycket. är inte van... men de gick bra Moa o jag skötte arbetet alldelles utmärkt.
Imorgon är jue Eva tillbax så nu slipper jag ansvara för allt, de ska bli jävligt skönt då de  tar för mycket på krafterna.
När jag kom hem från jobbet gick jag o la mig en stund,va välbehövligt, annars hade jag varit alldelles för trött nu.,

Och vet ni, nu vill jag ha sommar!

Dagens outfit : (Gammal bild, men orkade inte ta ny)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0