EnVanligSöndagsKväll!

O nu har de blivit kväll. Har hunnit med några blogginlägg idag iaf, men dock inte sådär jätte långa kanske.
Men har haft fullt upp.
Dagen började kl 10, med frukost, la mig i sängen sen igen o somnade om en timme typ. Vid 1 begav jag mig in till stan skulle handla lite grejer på konsum. Sprang även in på H&M o hittade 2 tröjor som jag nämnde i tidigare inlägg, Blev så förälskad i dom så va tvungen att ha på mig rolling stones tröjan idag hehe.
Tog även lite bilder nu ikväll, Trivs kanon bra i knallrött läppstift ska jag säga er. Tror de ska få bo i min handväska ett tag framöver. Man ser på något sätt mycket sexig ut ;) haha.

Har även träffat en kompis på stan vi chillade runt, kollade lite i affärer samt va o åt. Vi hade en hel del o snacka om så de va skönt att kunna träffas o prata ut om allt som normalt folk :)
Vi Mötte även en rolig nisse på Donken som la sig i allt vi snackade om, men han va för jävla go! Roliga åsikter o kommentarer.
Men som sagt nu känns allt mycket bättre efter att få ha pratat med dej <3 Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0