Froosh Fruit!

Sådär ja, Kom precis hem o sitter o dricker min Froosh Fruit, efter att ha varit på Medlemsinvigningen av de nya malkars i Kalmar västra. De va hur stort o hur snyggt som helst, Kan ju säga som så att där kommer jag spendera mycket tid i veckorna framöver ska jag säga er.
Har även funderat lite över vad jag ska ta o göra med mitt liv, visst jag har ju jobb o så..Men tänker inte bli kvar där hela mitt liv så måste ta tag i de...O jag tror jag vet vad jag vill bli, har beställt lite informations kartaloger o sådant för att se vad som ingår i yrkesutbildningen o vad som krävs.
För de jag pratar om och vill bli är PT (Personlig tränare) o Kostrådgivare, de är alltid något som intresserat mig så varför inte testa de?

Aja, Nu ska jag läsa bloggar, msn o ta de lungt väntar på maten ska bli klar sen ska jag iväg ikväll :)
//S
FÖRLÅT FÖR DÅLIG BILD UPDATE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0