Helgen!

Blivit dåligt med uppdateringen i helgen.
Får skylla på att jag har haft fullt upp med annat som Jobb, träning o umgänge!
Är ju ojämn vecka så de va min tur att jobba hela helgen. De gick faktiskt riktigt bra måste jag säga ,hade lagom mycket beläggning både Lördag o Söndag så han göra massa småplock som städa, fixa  iordning i skåpen o sånt som behövs göras ibland med vettni! Jag är flitig när jag måste!

Förutom jobb då...Igår träffade jag Jonna va evigheter sedan jag träffade den människan, så va mycket kul o vi hade en hel del ny information o berätta om för varandra.
För er som inte vet vem Jonna är e de tjejen jag varit bästa vän med sedan lågstadiet typ:) Dock har vi nog glidit ifrån varandra som vänner mer o mer vilket är synd..Men vi har fort. lika kul när vi umgås. O de är väll huvudsaken.
Jahaja, nu har jag ju faktiskt uppdaterat min blogg så nu hoppas vi på att Jesper blev nöjd, En av mina trogna Läsare! haha.

Ha de super bra/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0