Jobb pga Sjukdom!

Sådär kom precis hem från jobbet, va tvungen att hoppa in extra för min "chef" va sjuk idag.
Gutt med lite extra pengar sådär på slutet av månaden. Har jobbar samanlagt 108,5 timme januari månad så de blir en hel del pengar nästa månadslön! And i Like it!
Får även jobba 5 dagar denna veckan så man skulle ju kunna säga att jag jobbar heltid ibland. Dock är jag fort. bara timanställd o söker fast jobb!.
Men är verkligen glad över att jag har lite jobb medans jag söker för de ger pengar. o sen jobbar jag ju med så underbara kollegor så de finns inte!

Nååja...... Nu ska jag strax hoppa in i duschen, väntar på att brorsan ska duscha klart. Sen kommer den där Jesper förbi en sväng o vi ska ut på stan, jag tänkte ta med mig systemkameran o tvinga honom att ta lite bra bilder, men får se helt enkelt!
I eftermiddag blir de förmodligen umgås med hon den där braiga Sanna en stund o ikväll väntas gymmet:) En fullbokad dag helt enkelt, men är ledig imon!

Hittade en gammal bild ;) Från Sommaren 2009. Fan vad cool jag tror jag är där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0