K.E.S.O....

Ja ni hör ju bara på rubriken vilket knasigt inlägg detta kommer bli...
Men ska snart bege mig ut på stan o möta Simone. Så käkade nyss lite frukost, blev:
-2 knäckebröd med keso o tomat
-1 tallrik fil med fruktmusli
-1 glas apelsinjuice
Samt lite extra keso med citronpeppar på efterråt... alltså jag är typ beroende av keso "Cottage Cheese" lr något men de är så sjukt gott o ska vara sjukt nyttigt o bra för kroppen o hälsan. De är extra bra att käka lite keso efter träning. Ett tips från mig till er: ÄT KESO!:D

Nog talat om Keso.... Ska som sagt strax till stan o möta Simone för en fika, ska bli mycket trevligt. Ska hinna med ett par grejer innan jag ska pysa iväg så hinner inte skriva så mycket mer tyvärr.

Men bjuder på en bild som passar inlägget:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0