Måndag!

Har varit dåligt på att blogga hela dagen men tänkte hinna med ett litet blogginlägg nu.
Har haft fullt upp, gick upp runt 11, gick in till stan för att möta en kompis, vi skulle fika o snacka lite skit haha ;) va mycket trevligt!, Satt på Café Nilson från typ 13.00-16.30, så spenderade 3 ½ timme på att bara sitta o snacka om allt vi hade att prata om. Va en hel del ska jag säga er:) Men som jag sa, mycket trevligt.
Begav mig sedan hemmåt, då några idioter höllt på kasta brinnande tänstickor mot folk, även mot mig...MOGET!
Men men, Kom hem perfekt till att maten va klar blev Spagetti o kötbullar idag. Helt okej!

Mamma o jag begav oss runt 6 -tiden till maxi för att handla lite som saknades här hemma.  Blev en hel del ska jag säga er.
Väl hemma igen blev de byta om snabbt o sedan bege sig bort till gymmet. Tränade Rygg,Triceps & Biceps idag känns skönt såhär efterråt..
Har precis stoppat i mig lite kvällmat nu. Vad de blev ser ni på bilden nedan.

Hoppas ni haft en lika bra dag som mig,Imorgon blir de jobb o fika med Simone o återigen gym på kvällen!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0