Shopaholic! Ohhh Noo!

Jag glömde ju skriva att jag har gjort det igen :O, jag skulle ju inte shoppa mer denna månaden, då jag shoppat alldelles för mycket. Men när man väl står där o har sprungit på något fint på rean går de ju bara inte att motstå att köpa de.
Jag blev bara kär, ni vet när ni känner att de va kärlek vid första ögonkastet...Så kände jag precis när jag fick syn på denna underbart fina varma gosiga kofta. Den hade kostat ett par hundra o va rean låg på 150:- då kunde jag bara inte motstå. Så den fick följa med mig hem i kassen tillsammans med en super söt rosa/svart bh som också bara va kärlek vid första ögonkastet..
Jaa ni hör ju på mig jag borde skärpa till mig rensa upp min gaderob o sälja lite av mina kläder. Har alldelles för många kläder i min klädgaderob..O då ska vi inte tala om skor, puh vad skor jag har speciellt sådanna där som kallas pumps-.- HELP ME!
Måste helt klart sluta shoppa.

Nää nog talat om shopping, blir bara mer shopping sugen!!!
Påtal om de, Min super söta underbaraste Hanna o jag ska gå på stan imon och då ska jag låta bli att shoppa vi ska luncha, springa i affärer o ha en hel dag bara vi, eftersom hon flyttar om mindre än 2 veckor:'( buhu!!
Men ska bli kul, sen på kvällen får jag se vad jag gör, Vissa vill utgång jag funderar skarpt på strunta i de då jag e jätte förskyld som jag nämnde tidigare och de att jag faktiskt ska börja träna 3 gånger i veckan..Supa o träna = Ingen bra kombination! Men kan faktiskt skylla på att jag kan passa på att festa nu medans jag e sjuk då jag inte kan träna då de e farligt att träna när man e förskyld! haha. Fy vilken komplicerad menning....

Nu ska jag inte slösa mer på er tid, får snart fint besök :)
Måste pysa.....

Dagens outfit : (Koftan jag köpte o mina inne uggs, Super mysigt när de e kallt ute)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahah då är jag inte ensam om att va beroende av shopping..;)

2011-01-04 @ 22:46:32
URL: http://latinflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0