The Academy- Learning for life..

Rubriken får tala lite för vad detta inlägget kommer handla om.
Fick nämligen hem lite broschyrer från skolan idag, som jag förmodligen ska söka till. Den låter skit spännade o jag känner bara hur gärna jag vill gå där nu. Hur fränt skulle de inte va att ha mig som Personlig tränare?
O en blogg som handlar om mitt yrke, träning o kosten.
Jag har en dröm uppbyggd framför mig o känner bara hur jävla gärna jag vill detta nu, jag e helt exalterad! Att få jobba med träning o hjälpa andra, de är precis de jag vill!
Aja, ska sluta sitta o drömma mig bort, de finns ju en lite detalj som gör att jag tvekar o de e att utbildningen kostar 23 900:- ....men vi får se, jag vill så gärna!

Annars, har sovit extra gott inatt d jag hade sällskap. Mysigt. Men de  e de väl alltid att vakna upp brevid någon?!
Bakade Scones till frukost va verkligen skit gott, o fil med Musli till de . GREAT..Bra start på dagen!
Vid halv 4 begav jag mig in till stan för en fika med min bästaste Simone, lika trevligt som vanligt..Fikade, snackade skit o hade allmänt skojsigt.

Nee nu har jag inget mer att skriva, skriver mer sen när jag e hemma igen, ska nämligen snart bort till gymmet o biffa till mig! Idag börjar jag mitt nya liv... Gymmet 3 ggr i veckan, tänka på vad jag stoppar i mig o adjö till alla godsaker! vi får se hur de går(a)
//S





Kommentarer
Postat av: Jesper

23 900:- ? Det är INGENTING. Jag tror nog att du lagt ut mer än så på shopping. Det är helt klart en acceptabel summa för att förverkliga en dröm. Jag har oftast rätt och därför ska du lyssna på mig nu. Duktig flicka. tack!

2011-01-10 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0