Vad hände med helgen?

Godmorgon, vaknade precis så har tryckt i mig lite frukost, Blev de vanliga: Keso, Mörkt bröd ,fil med frukt musli o ett glas apelsinjuice. Gott!
Ska snart göra mig iordning, får besök senare idag. Vet inte om de e bra eller dåligt. men för mig kommer de nog kännas bra tillslut. Jag hoppas de iaf.
Ska hinna springa bort till affären innan också , vi får se hur långt jag hinner hahha.

Sen undrar jag vad som hände med helgen, de är ju redan Söndag:O, den har gått alldelles för fort...Men men så är de. bara att se glad ut o acceptera  de.
Ska till arbetsförmedlingen i veckan samt söka massa jobb, får se om jag kommer något vart.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0