Vaken redan?

Vad tusan gör jag vaken redan, klockan är ju bara halv 10? Hm...något som inte stämmer jue :O
Men bara att acceptera läget o ta o gå upp :).
Ska strax sätta i mig lite frukost..De är ju den viktigaste måltiden på hela dagen så för er som försöker banta eller köra någon slags diet, i med frukost i magen...för att äta riktig mat till frukost de är inte verken hälsosamt eller bra för fem öre.

Ser ut att bli en fin dag, solen lyser lite grann o himlen är blå..så på med solglasögonen?,GIVETVIS!
Ska nämligen ut på stan för att luncha med mina favoriter Hanna o Simone vid 12, har ingen aning vart men de blir nog bra. Sen ska jag träffa Linus o vi ska ta oss en fika o snacka massa skit.
Ser ut som min dag kommer bli riktigt bra.
btw, måste städa rummet idag, sjukt segt-.-

//S
Hittade en bild från i sommaras på oss 3:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0