"Bikini dags"

Godmorgon!
Söndag, exakt 4 veckor till jag blir hämtad av mammsen o pappsen i Lysaker för att återigen ta o flytta hem till Kära Kalmar!
Känns bra, riktigt bra.
Så vad händer idag. Ja jag har inget på "jobb" schemat i alla fall så blir nog den största delen av dagen bara njuta i solen för här har vi ännu en underbar dag med underbart väder:)
Har precis käkat frukost o ska snart bege mig ut igen, men va så himla skönt att ligga i sängen idag, extra skönt faktiskt. Och så älskar jag att vakna tidigt nu för tiden för att sova bort dagarna till klockan 12 känns ju bara så onödigt! eller?

Dags att sätta på sig bikinin o jobba på färgen, menar jag 'r ju inte alls brun ;)

(Bara tanken på dig får mig att vilja spy!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur hittade du ditt au pair jobb?:) hemsida/kontakter/någon au pair-byrå....?

2011-07-31 @ 18:08:36
Postat av: Stina Svarar:

Vem är de som frågar? ge mig din mailadress så skickar jag info där!

2011-07-31 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0