En inte allt för jobbig dag!

HappHapp.
Ännu en arbetsdag avklarad. Skönt! Har cirkus 4 dagar kvar här i Grimstad nu innan jag åker tillbaka till Oslo. Vill inte tillbaka dit, allt e oroligt o man kommer ju vara livrädd vart man än sätter fötterna i framtiden!
Men men det får la gå.
Idag har jag vattnat lite blommor ,bakat croissanter med min värdmamma, fixat klart vid tennisbanan o solat. Familjen åkte iväg med ett par vänner vid 12 tiden o kom inte tillbaka förrens vid 7 tiden nu ikväll så dagen har varit väldigt lugn o har kunnat göra i princip vad jag har velat.. Så mellan 1 - 5 låg jag ute o jobbade på färgen.O åhej vad färg jag fått. tror aldrig jag varit såhär brun någonsinn, I Löööve it!

Imorgon är det Fredag igen, Skönt! Fast helgerna här blir inte riktigt helger för jag får typ jobba lite ialla fall men hoppas på en lugn helg med inte så mycket göra. Imorgon vet jag inte vad som väntar för jobb, men håller tummarna att det inte blir för ansträngande, hihi. Lite solning skulle inte vara fel. Väder prognosen lovar, ett ögonblick ska jag kolla...Ja den lovar 21 grader o sol, o i Kalmar lovas regn! SKADEGLÄDJEN är höög:D
PussPåEr♥

En bild från dagens solstund nere på bryggan! O Tja, brun har jag blivit som ni ser:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0